Generelle oplysninger

Navn: Sneakerzone ApS
CVR: 43318810
Adresse: Cikorievej 88, 5220 Odense SØ (Efter aftale)
E-mailadresse: info@Sneakerzone.dk
Telefonnummer: +45 93969389

Betaling

Vi tilbyder betaling med kreditkort.

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.

Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/  

Fragt
Vi tilbyder levering via GLS med eller uden omdeling.
Alle ordrer sendes som pakker, og kan derfor følges via Track and Trace, som du vil få tilsendt ved afsendelse af ordren.

Fragtpriser

GLS pakkeshop: kr. 39,00
GLS omdeling til privat: kr. 59,00

Leveringstiden følger GLS’s standard, som er ca. 1-2 dage fra afsendelse.

Vi bestræber os på at afsende alle lagervarer indenfor 1 dag efter købet.

Sko på bestilling tager op til 10 arbejdsdage for levering.

Fortrydelsesret 

Som forbruger har du 100 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 100 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 100 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@sneakerzone.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 100 dage til at sende varen tilbage til os.

Vi dækker de direkte udgifter i forbindelse med returforsendelse af sko.

Vi tager ikke ansvar for produkter der går i stykker, bliver stjålet eller bortgår på anden vis under fragten til os, da dette er udenfor vores hænder.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Skoboksen, det originale indpakningspapir og andet tilbehør, er en del af produktet og vi anbefaler derfor at varen sendes tilbage på samme måde som vi har sendt til jer. Modtager vi en beskadiget skoboks eller manglende tilbehør kan du risikere at dette vil blive betegnet som en værdiforringelse.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 100 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

SNEAKERZONE APS
CIKORIEVEJ 88
5220 ODENSE SØ
DANMARK

Du bedes udfylde og vedlægge vores returseddel i pakken.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Da Sneakerzone forhandler unikke varer, som ikke er tilgængelige på det generelle marked, samt er i forskellig stand grundet alder, opbevaring og andet, tages der højde for dette i vurderingen.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:

SNEAKERZONE APS
CIKORIEVEJ 88
5220 ODENSE SØ
DANMARK

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på info@sneakerzone.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr  

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Sneakerzone ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på sneakerzone.dk er Sneakerzone ApS.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@sneakerzone.dk

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Sneakerzone ApS

Cikorievej 88

5220 Odense SØ

info@sneakerzone.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

_______________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________

Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: _______________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  _______________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: __________________________________________

Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret november 2022